Werken met Muriel Warners

Ik heb ruim twintig jaar ervaring met tekst en online marketing en help ondernemers teksten maken over zichzelf en hun bedrijf.

Er zijn nog nooit zoveel mogelijkheden geweest om onszelf te promoten op het web. Toch snap ik dat je daarmee worstelt. Te veel keuzes, te weinig tijd om het goed uit zoeken.

Dus je website moet al heel lang onder handen genomen worden. Hij weerspiegelt niet goed wie je bent en wat klanten aan je hebben. Maar je komt er steeds maar niet aan toe dit aan te pakken.

En je doet eigenlijk te weinig met social media. Want je weet niet hoe je nog opvalt tussen al die andere berichten. En de algoritmes te slim af bent. Wat je nou elke keer moet vertellen. En of het wel zinvol is. Je hebt wel meer te doen namelijk.

Pakkende tekst over jezelf

Op social media trainingen leer je dat je een structuur moet hebben. Dat je geregeld berichten moet plaatsen en zo onder de aandacht komt. Je bent ook weleens aan zo'n contentkalender begonnen maar je houdt het niet vol. Omdat je dat eigenlijk niet zo leuk vindt. En op een gegeven moment de inspiratie op is.

Je kunt best aardig met WordPress en Mailchimp overweg. Foto's bewerken lukt je ook wel. Maar die nieuwsbrief is er nog steeds niet van gekomen.

Aanbod Storycoach Muriel-WarnersWant je hebt alleen maar geleerd HOE je je marketing moet doen, maar niet WAT je daarmee moet doen.

Daarover lees je online weleens wat. Bijvoorbeeld dat je in je teksten beschrijft hoe je de problemen van je klant oplost. Dat 'ie meteen wil weten wat jouw dienst hem oplevert. Maar dit is maar een deel van het verhaal.

Want ook online gaat het om connecties leggen. En dat kan je alleen maar doen als je jezelf bent en je uitdrukt zoals je bent. Niemand wil saaie opsommingen. Of opgeklopte nepverhalen. We willen jou zien zoals je bent (ok wel een beetje professioneel natuurlijk.)

Teksten met hart en smoel

Ben je zelf wel eens op een site of Facebookpagina geweest waar je helemaal niet goed kon vinden wat je zocht? Waar allerlei lappen vage teksten op stonden die je geacht werd door te nemen? En werd je daar vrolijk van?

Jij wil een sterk bedrijf hebben. Met klanten met wie je echt iets kan bereiken. Dan zal je ze wel moeten vertellen wat dat dan is! Met alleen her en der een berichtje over een cursus die je geeft red je het niet in deze overvolle online markt. Je teksten moeten jouw hart en smoel hebben. Je klanten bij de lurven grijpen en niet meer loslaten.

Maak je bezoekers en volgers blij. Geef ze een warm gevoel van herkenning. De drang om nog meer te bekijken op je site of social media. En nog eens terug te komen, want er was iets blijven hangen en dat willen ze nog een keer lezen.

Dit doe je niet zomaar even. Je hebt iemand met expertise hierbij nodig die kan doorgronden waar jouw teksten nu echt over zouden moeten gaan. Ik heb ruim twintig jaar ervaring met tekst en online marketing en kan jou hierbij helpen.

Richting in je marketing

Je marketing heeft alleen maar zin als er een overkoepelende gedachte achter zit: jouw visie. Jouw unieke kwaliteiten, je 'why', jouw kijk op je vak: dat zijn de zaken die jou aantrekkelijk maken voor anderen.

Waarmee je je kunt onderscheiden. Waardoor iedereen meteen begrijpt wat je doet en waar je voor staat. Waardoor mensen zich willen aansluiten bij jouw netwerk. Als je het tenminste goed vertelt.

Ik heb zelf zo’n 184 versies gemaakt van mijn Over mij pagina. Dus ik weet hoe lastig het is om als ondernemer je ‘why’ of thema van jezelf te zien. Door je bescheidenheid heen te breken. En het pakkend te verwoorden.

Maar als je dat eenmaal weet is het veel makkelijker kiezen voor de juiste stijl en richting van je teksten op je site en berichten op social media. En daarmee aan te sluiten op de behoeften en wensen van je klanten.

Het is een heel proces geweest, maar ik ben nu wel af van dat gevoel allerlei kanten op te gaan met mijn bedrijf en marketing. Ik heb mijn pad gevonden. En ben stap voor stap mijn visie aan het realiseren. Dat gun ik jou ook! (In veel minder tijd.)

Klanten krijgen met jouw verhaal

Verspil niet langer al die tijd aan weer een nieuwe versie maken van teksten op je site. Met af en toe berichten op social media zetten die weinig opleveren. Stop met nagelbijtend achter je laptop piekeren over de juiste online presentatie van je bedrijf. Terwijl je het gevoel blijft houden dat het toch nog steeds niet goed is.

Storycoaching voor jou

Ik coach jou in het bepalen van je verhaal. Zodat je weet wat je gaat vertellen op je site, social media, in een persbericht of bijvoorbeeld als pitch. Je hebt dan je richting en inspiratiebron voor al je marketing.

We gaan kijken naar jouw waarden, wat je belangrijk vindt, maar ook naar die van jouw ideale klant. En vervolgens hoe je dit helder en aansprekend kan verwoorden.

Zodat dat je gezien gaat worden als de gedreven professional die je bent. Door de juiste mensen die graag willen betalen voor jouw diensten. Omdat ze jouw expertise en passie waarderen. En zich met je verbonden voelen.

Ik ben al vanaf 2000 content aan het maken voor het web. In de vorm van blogs en journalistieke verhalen, maar ook marketingteksten. En ik ben goed in de juiste vragen stellen.

Anders dan tektschrijvers maak ik niet jouw teksten voor je. Ik help je wel met storytelling en copywriting technieken. Want het gaat er vooral om dat jij een echt verhaal gaat vertellen. Dat jijzelf en je klanten geloven.

Vind hier de coaching die het beste bij je past:

Kort & Krachtig

  • Site review
  • Feed back per mail

Jouw investering:
127 euro (excl. btw).

Meer weten >>

 

Je ziel erin

  • Site review
  • Coachgesprek via Skype
  • Feed back op de tekst die je daarna maakt.

Jouw investering: 397 euro (excl. btw).

Meer weten >>

Storycoaching op maat

Dit kan bestaan uit:

  • Site review &
  • Skype gesprek &
  • Feed back op je verhaal &
  • Begeleiding bij je blog, social media, website teksten

Jouw investering: in overleg.

Meer weten >>

NIEUW: Bereik je ideale klant: online training voor ondernemers die krachtige, heldere en aansprekende teksten willen maken op hun website. Meer informatie lees je hier.

Liever eerst zelf aan de slag? Download dan hier mijn gratis e-book:
Het verhaal van je bedrijf - hoe het wél moet.

Heb je nog vragen of wil je met me bespreken wat voor jou de juiste strategie is? Boek dan hier jouw gratis strategiegesprek met mij!