Marketingteksten schrijven met storytelling

Ik help jou pakkende marketingteksten schrijven voor je bedrijf. Je klinkt zoals je bent en mensen willen wat jij biedt. Samen maken we een script dat toepasbaar is op al je marketing. Dan kun je je bedrijf promoten op een authentieke, makkelijke manier die bij je past.

Jezelf zichtbaar maken

Door te werken met mij:

  • Heb je teksten die voor je werken (meer reacties, klanten, zichtbaarheid, geïnspireerde mensen)
  • Weet je waar je het over gaat hebben in je nieuwsbrief, video, pitches, op social media, je website, etc.
  • Snap je de structuur van een goed verhaal
  • Weet je hoe je je merk gaat neerzetten en kun je uitgroeien tot autoriteit in jouw niche
  • Vind je focus in de marketing en strategie van je bedrijf
  • Kun je jouw enthousiasme overbrengen en daarmee bouwen aan jouw 'tribe'.

Hoe werkt het?

  1. Bespreken van jouw wensen in een strategiegesprek.
  2. Uitwerken van jouw verhaal, zodat je een script hebt dat toepasbaar is op al je marketingteksten.
  3. Je kan dan zelf elke tekst maken of controleren met dit script in je hand.

Storytelling met een script

Met een pakkend verhaal kan je mensen inspireren en verbinden, en zo een betere marketing voeren voor je bedrijf.

Muriel-Warners storycoach contact

Ik heb hiervoor een model ontwikkeld, ontleend aan de storytelling principes van Joseph Campbell. Daarmee verbind je jouw visie aan de behoeften van je klant. En heb je een concreet script voor al jouw verhalen.

Je wil iets kunnen betekenen met je bedrijf? Ik heb ruim twintig jaar ervaring met tekst en online marketing en help je verwoorden wat dat dan is. Zo zorg je ervoor dat je marketingteksten hart en smoel krijgen. Je klanten bij de lurven grijpen en niet meer loslaten.

Promoten van je bedrijf

Er zijn nog nooit zoveel mogelijkheden geweest om jezelf te promoten op het web. Wat veel tijd kost om het goed uit zoeken. En zelfs al kun je aardig schrijven: met alleen her en der een berichtje red je het niet in deze overvolle online markt.

Bij veel ondernemers weerspiegelt hun website niet goed wie ze zijn en wat klanten aan hen hebben. Het is lastig dit van jezelf te zien. En het dan ook nog eens pakkend te verwoorden.

En ook al weet je als zelfstandige dat je geregeld berichten op social media moet plaatsen om onder de aandacht te komen: zie nog maar eens op te vallen tussen al die andere berichten. En wat moet je nou elke keer vertellen?

En die nieuwsbrief is er ook nog steeds niet van gekomen. Want je hebt vooral geleerd HOE je je marketing moet doen, maar niet WAT je daarmee moet doen. Met welke content je jezelf goed in de markt zet.

Verspil niet langer al die tijd aan weer nieuwe teksten op je site. Met berichten op social media zetten die weinig opleveren. Stop met nagelbijtend achter je laptop piekeren over hoe je de juiste klanten krijgt.

Boek een strategiegesprek met mij. Zodat je niet meer wordt overschreeuwd door anderen en potentiële klanten je gaan zien.

Liever eerst zelf aan de slag? Vraag dan hier je gratis e-book aan:
Het verhaal van je bedrijf - hoe het wél moet.


Enkele organisaties waarmee ik heb samengewerkt: