Klanten krijgen met je bedrijfsverhaal

Laat mij je bedrijfsverhaal maken zodat mensen je gaan horen. En jij kunt bouwen aan een succesvol bedrijf.

Je bent ondernemer en je hebt een helder en inspirerend verhaal over je bedrijf, dus...

  • je kunt je pagina's op je website en social media krachtig en aantrekkelijk maken
  • op netwerkbijeenkomsten en presentaties snappen ze wat je doet en zijn ze geïnteresseerd
  • je weet welke content je verder gaat maken
  • de media zijn overtuigd door jouw persberichten en jij bepaalt hoe je overkomt in interviews
  • je bereikt de juiste mensen met wie je samen je visie kunt realiseren.

Hoe fijn zou dat zijn?

Dat je niet meer..

  • de concurrentiestrijd hoeft aan te gaan met andere ondernemers
  • hoeft te stressen over de hoeveelheid bezoekers op je site en abonnees op je mailinglist
  • je hoofd hoeft te breken over wat je nu weer moet vertellen op social media
  • het idee hebt dat je zit te drammen met je boodschap en niemand luistert

Maar dat je in plaats daarvan met je bedrijfsverhaal anderen inspireert. En je met je content hierop voort borduurt. Je gefocust en met plezier met je contentmarketing aan de slag bent. Zodat mensen een helder plaatje krijgen bij je bedrijf en zich betrokken gaan voelen.

Wat is jouw bedrijfsverhaal?

Veel succesvolle bedrijven laten zich leiden door hun verhaal. En wat is jouw verhaal?

  • Wat is jouw rode draad?
  • Waarom ben jij je bedrijf begonnen en wat wil je ermee bereiken? Oftewel wat is je 'why'?
  • Waarvoor kunnen ze jouw bedrijf om 3 uur 's nachts bellen waar je nog blij van wordt ook?
  • Wat vinden anderen aantrekkelijk aan jou?

Je bedrijfsverhaal laten maken door Muriel Warners
Je bedrijfsverhaal laten maken door Muriel Warners

Het is heel lastig om dit van jezelf te zien. En het dan ook nog eens in een pakkende tekst te verwoorden. Ik heb een zeer ruime ervaring in het maken van content. En ik ben goed in de juiste vragen stellen. Dus ik help je graag!

In 1 skype-sessie vraag ik je het hemd van het lijf. Hierna krijg je van mij een heldere, concrete en bruikbare tekst met jouw verhaal. Dit kan je gebruiken voor:

  • je ‘over mij’-pagina
  • bio’s op social media
  • persberichten
  • presentaties
  • enz.

Maar bovenal vormt dit verhaal de essentie van je bedrijf. Zo ga je je bedrijf promoten vanuit je hart.

Resultaat:

  • Je hebt een duidelijke focus met je bedrijf
  • Dat geeft je richting en houvast in je online marketing, zoals welke berichten en zoekwoorden je gaat inzetten
  • Je kunt je onderscheiden van andere ondernemers
  • Bezoekers en volgers snappen meteen wat je doet en wie je bent, en voelen zich bij je thuis (of niet)
  • Je kan met plezier een community om je heen gaan bouwen van mensen die jou zien zitten en voor wie je van betekenis kan zijn.

Jouw investering: 297,- (excl. btw).

Interesse? Vraag een gesprek aan door hier je gegevens in te vullen en ik neem binnen 2 werkdagen contact met je op voor een afspraak: