Over 2MW | ondernemerscoach Muriel Warners

 Muriel Warners helpt jou als ondernemer met het vertalen van je verhaal naar je online marketing. Zodat je je bedrijf gaat promoten vanuit je hart.

foto 2MW/Muriel Warners
2MW/Muriel Warners Fotograaf: Tim Knol

Je hebt vast wel een Facebookpagina, website of e-mail lijst. Maar waarschijnlijk ook geregeld de frustratie dat je daar maar weinig mee opschiet. Je wijt het aan de algoritmes. En dat er al zoveel is online.

Je hebt van alles gehoord over hoe je de online marketing van je bedrijf het beste aanpakt. Dat is nogal overweldigend allemaal. En je ziet natuurlijk hoe andere ondernemers het doen. Maar jij wil echt niet de hele tijd vertellen hoe interessant je wel niet bent.

En dan verandert het ook steeds weer. Marketingstrategieën die eerst werkten doen dat nu ineens niet meer. Platforms blijven maar nieuwe tools ontwikkelen waar je ook weer wat mee moet. Of je volgers stappen over naar iets anders.

To-do list online marketing

Hierdoor heb je zoals zoveel ondernemers allerlei online marketing dingen-om-uit-te-zoeken op je to-do list staan. Maar het komt er niet van om ze daadwerkelijk op te pakken. Want je krijgt je opdrachten via-via en zo red je het eigenlijk ook wel. Maar het geeft wel onrust.

Want wat als die opdrachten nu niet meer komen? Of als ze eerlijk gezegd toch niet helemaal passen bij waar jij echt goed in bent? Of je het gevoel hebt dat je eigenlijk alleen maar van klus naar klus rent? En maar wat doet online? Wil je zo dan nog jaren doorgaan als ondernemer?

Lijkt mij van niet.

Het punt is: het ligt er niet aan of je blogt of podcasts maakt, of het kanaal dat je kiest. Dat je elke dinsdag je nieuwsbrief verstuurt of een keer per maand.

Natuurlijk is het hebben van een strategie belangrijk. Maar zolang jij niet goed kan vertellen wat jouw verhaal is en hoe jij van waarde kan zijn voor je klanten, zal je online marketing nooit effectief kunnen zijn. Want het mist het hart van je bedrijf.

Wie is Muriel Warners?

Het verwoorden van de essentie is mijn ding. In tekst en als docent en coach. Toch heb ik er vele jaren van werken in de media en als ondernemer, met vallen en opstaan, voor nodig gehad om dit van mezelf helder te krijgen. Terwijl ik nota bene zeer ervaren ben in redactie en marketing! Dus ik kan me goed voorstellen dat het voor ondernemers heel lastig is dit te verwoorden.

Er zijn nog nooit zoveel mogelijkheden geweest om onszelf te promoten op het web. Toch zie ik veel ondernemers daarmee worstelen. Te veel keuzes, te weinig tijd om het goed uit zoeken en veel onzekerheid. Met als gevolg veel standaard-berichten, saaie bio’s en een website die niet zoveel doet.

Dat vind ik jammer, want marketing is voor mij ook een manier om vanuit je verhaal verbinding te maken met anderen. En de mogelijkheid om je visie te realiseren. Want voor je grote dromen heb je meer impact nodig. En die krijg je via marketing.

Door andere ondernemers te leren hoe ze vanuit hun hart hun bedrijf online kunnen promoten wil ik hen helpen dit voor elkaar te krijgen.

Ik hou niet van die formule-marketing waar je mee wordt doodgegooid op het web. Maar je kunt er wel van leren, ook al is het maar om te weten hoe jij het niet wil aanpakken. Ik leer ondernemers hoe ze waardevolle content kunnen inzetten waar echt iets aan heeft en die hen raakt. Of aan het lachen maakt. Als het maar iets doet.

Ook heb ik de drive er met z’n allen een mooier web van te maken. Door andere ondernemers te leren hoe ze vanuit hun hart hun bedrijf online kunnen promoten wil ik daaraan bijdragen. Want als je oprecht en op jouw manier communiceert met je doelgroep, kun je echt van betekenis voor hen zijn. En wat luchtigheid erin brengen 🙂

Dit noem ik van Hart tot Hart Marketing.

“Every time you communicate, you are either adding value or taking up space”. (Sally Hogshead)

Wat je krijgt als je werkt met mij:

  1. Jouw verhaal met wat jou onderscheidt van andere ondernemers.
  2. Advies hoe je je website en online marketing het beste aanpakt.

Je weet dan hoe je je bedrijf consistent als brand gaat neerzetten. In tekst, visuele stijl en type content. Daarmee kun je een goede website maken en heb je een heldere koers voor je online marketing. Zodat je duurzaam klanten naar je toe trekt die bij je passen. En je weer plezier hebt in het online promoten van je bedrijf.

Ben je al wat jaren bezig als ondernemer en wil je meer rendement halen uit je site en online marketing? Of ben je bezig met een rebranding van je bedrijf? En krijg je dit maar niet goed op de rit? Laat mij je dan helpen met een 1-op-1 coaching!

Liever eerst zelf aan de slag? Download dan mijn gratis e-book: 5 tips om een ijzersterke indruk te maken met je website.

Enkele klanten:

Muriel Warners is een geduldige docent, die goed inspeelt op waar jouw vragen en behoeften liggen. Ze heeft me een boel vragen gesteld waardoor ik aan de gang ben gegaan met de gehele rebranding van mijn mediacoachpraktijk.
Eliane Groenendijk, MediaSwitch

Ik heb tijdens de cursus een complete website gemaakt voor mijn eigen zaak op het gebied van onderwijsbegeleiding. Vooraf zag ik er een beetje tegen op, want ik ben geen techneut, maar door de opbouw van de bijeenkomsten en de hulp van Muriel Warners is het goed gelukt.
Petra Reedijk, cursist

Dank voor je fijne lessen, ik vind dat je prima lesgeeft – je hebt me flink op weg geholpen en mijn ongericht-digibete angsten voor het zelf maken van een website weggenomen.
Juliette Berkhout, cursist

Muriel functioneert uitstekend in haar werkzaamheden voor de klas. Haar vakkennis is voor de doelgroep meer dan goed. Ook de relatie die zij met de leerlingen weet op te bouwen is goed en zij weet de juiste benadering te vinden voor de leerlingen. En zij beschikt over goede pedagogische kwaliteiten.
Grace Otto-de Haart, afdelingsleider Comenius College Hilversum

Bedankt voor je interessante verhaal, ik heb weer allemaal nieuwe dingen geleerd.
Petra Boelhouwer, innovatie en ontwikkeling bibliotheek Veenendaal

De kinderen waren enorm enthousiast en zo ook de school. Voor nieuwe mediaopdrachten zal ik haar zeker benaderen.
Monique Hendriks, Krea Varia

Hoi juf Muriel, Ik ben erg enthousiast voor de volgende les! Het was vandaag leuk en leerzaam. Ik heb heel veel geleerd van u de afgelopen weken.
Leerlinge Rana, basisschool de Botteloef Amsterdam

Wij vonden het een leuke en zinvolle avond. Ik merkte dat ik bij thuiskomst honderduit aan het vertellen was.
Sabrina Keinemans, ouderraad OBS Den Boogerd

Logo NOMCedubloggersaangesloten bij Mediawijzercrkbo registratie