Over Muriel Warners

Muriel Warners helpt ondernemers hun verhaal te vertellen. Met een inspirerend en helder ondernemersverhaal gaan mensen je horen. Zodat je kunt gaan bouwen aan een succesvol bedrijf.

foto 2MW/Muriel Warners
2MW/Muriel Warners Fotograaf: Tim Knol

Authentieke marketing

Er zijn nog nooit zoveel mogelijkheden geweest om onszelf te promoten op het web. Maar ik snap dat je daarmee worstelt als ondernemer. Dat deed ik zelf namelijk ook. Want hoe krijg je aandacht zonder te drammen? Hoe zorg je ervoor dat jouw dromen ook die van anderen worden via pakkende content? Hoe blijf je met al die marketing toch authentiek? En kan je nog wel opvallen tussen al die andere berichten?

Je hebt vast wel een Facebookpagina, blog of e-mail lijst. Maar waarschijnlijk ook geregeld de frustratie dat je niet weet wat je ermee moet. Want waar moet je je teksten dan steeds over laten gaan? En hoe bouw je een trouwe groep volgers en klanten op?

Je bedrijf als brand

Je hebt vast al van alles gehoord over hoe je de marketing van je bedrijf het beste aanpakt. Dat is nogal overweldigend allemaal. En je ziet natuurlijk hoe andere ondernemers het doen. Maar jij wil echt niet de hele tijd vertellen hoe geweldig je wel niet bent. Het gaat om je missie, niet om jou toch?

Het is allebei.

Want het punt is: zolang jij niet goed kan vertellen wat jouw verhaal is, zul je niet je gewenste impact krijgen. Want je marketing mist het hart van je bedrijf. En dat heb je nodig om je bedrijf als brand te gaan neerzetten.

Aantrekkelijk voor je doelgroep

Bij mij veranderde het toen ik me realiseerde dat het wel degelijk ook om mij gaat. Dat ik mijn eigenheid moet omarmen en mijn verhaal laten zien op het web. Met mijn grapjes en fouten, maar ook mijn gedrevenheid. Gaan staan voor mezelf. Dat dát je nu juist aantrekkelijk maakt voor potentiële volgers en klanten.

En daar wil ik jou graag bij helpen. Zodat je niet langer hoeft te worstelen, maar je idealen bereikt door het slim inzetten van je verhaal.

Wie is Muriel Warners?

Eigenlijk ben ik al mijn hele leven bezig met het boven water halen van verhalen van anderen. Als kind deed ik dat geregeld stiekem, door ze af te luisteren en op te nemen met mijn cassetterecorder 🙂

In mijn latere werk op redacties leerde ik goede vragen stellen en dit aantrekkelijk verwoorden in een compact verhaal. Het ging bij mij altijd om mensen waar je niet zoveel van hoort, maar die wel wat te zeggen hebben. Ook in mijn marketingwerk daarna. En nu als Storycoach.

Mijn missie is dat ondernemers voor zichzelf gaan staan en met trots en plezier hun eigen verhaal gaan uitdragen. Zodat ze verbinding gaan maken met hun doelgroep en hun missie kunnen realiseren. Dit noem ik van Hart tot Hart Marketing. Op die manier hoop ik dat we er met elkaar een leuk en divers web van maken.

“Every time you communicate, you are either adding value or taking up space”. (Sally Hogshead)

Wat je krijgt als je werkt met mij

Ik help je met:

  1. Het verwoorden van het verhaal van jouw bedrijf
  2. En hoe je van daaruit je contentmarketing het beste aanpakt.

Je weet dan hoe je je met bedrijf consistent kan onderscheiden en aantrekkelijk maakt. Via tekst, visuele stijl en alle content. Daarmee kun je een goede website maken en heb je een heldere koers voor je contentmarketing. Zodat je duurzaam klanten naar je toe trekt die bij je passen.

Wil je meer rendement halen uit je content maar krijg je je verhaal niet goed verwoord? Laat mij je dan helpen.

Liever eerst zelf aan de slag? Download dan mijn gratis e-book: Zo maak je een ijzersterke indruk met je website.

Enkele klanten van Muriel Warners:

Muriel heeft mij goed geholpen om het verhaal van mijn bedrijf naar boven te halen. Ze stelt hele goede vragen die je helpen de dingen scherp te krijgen. Haar concrete aanwijzingen zetten je op het goede spoor om je verhaal nog krachtiger neer te zetten!
Evelyn Verburgh, Vitamine Eef

Muriel Warners is een geduldige docent, die goed inspeelt op waar jouw vragen en behoeften liggen. Ze heeft me een boel vragen gesteld waardoor ik aan de gang ben gegaan met de gehele rebranding van mijn mediacoachpraktijk.
Eliane Groenendijk, MediaSwitch

Ik heb tijdens de cursus een complete website gemaakt voor mijn eigen zaak op het gebied van onderwijsbegeleiding. Vooraf zag ik er een beetje tegen op, want ik ben geen techneut, maar door de opbouw van de bijeenkomsten en de hulp van Muriel Warners is het goed gelukt.
Petra Reedijk, onderwijsadviseur

Dank voor je fijne lessen, ik vind dat je prima lesgeeft – je hebt me flink op weg geholpen en mijn ongericht-digibete angsten voor het zelf maken van een website weggenomen.
Juliette Berkhout, auteur

Bedankt voor je interessante verhaal, ik heb weer allemaal nieuwe dingen geleerd.
Petra Boelhouwer, innovatie en ontwikkeling bibliotheek Veenendaal